لبخند هالیوودی روشی برای ترمیم اضطراری دندان شکسته یا اصطلاح جزئی از کانتور دندان ایده آل است.

 

لبخند هالیوودی چیست؟

 

لبخند هالیوودی روشی برای ترمیم اضطراری دندان شکسته یا اصطلاح جزئی از کانتور دندان ایده آل است. لبخند هالیوودی یک روش آرایشی است که در آن نوعی ماده دندانپزشکی، به نام رزین کامپوزیت، روی محل شکستگی قرارداده می شود و قالب ریزی می شود تا ظاهری زیبا و سفیدتر به دندان ببخشد. این روش یک راه حل آرایشی برای دندانهای خردشده، دندان های شکسته شده و لکه ها برای دندان های شکسته شده می باشد.

برخلاف روش روکش کردن که نیاز به دو جلسه مراجعه به دندانپزشک دارد، این روش تنها با یکبار مراجعه به دندانپزشک قابل درمان است. لبخند هالیوودی مزایایی دارد که از آن جمله می توان به قیمت پایین تر و مدت زمان کوتاه درمان اشاره کرد. اگر از ظاهر دندان های خود راضی نیستید، یا اگر مشکلی دارید که باید اصلاح شود، لبخند هالیوودی، که یکی از روش های زیبایی دندان است، ممکن است روشی مناسب برای شما باشد.

 

انواع روش های ایجاد لبخند هالیوودی

 

در کلینیک دندانپزشکی زهره برای ایجاد طرح لبخند هالیوودی از روش های زیادی استفاده میکنند که در این قسمت به معرفی برخی از آنان می پردازیم.

 

باندینگ دندان

باید بدانید که باندینگ دندان یک روش دندانپزشکی مطمئن و بی خطر می باشد که برای دندان هایی مورد استفاده قرار می گیرد که ترک خورده و یا تغییر رنگ داده است. همچنین از این روش میتوان برای حذف فضاهای خالی بین دندان ها و نیز تغییر اندازه یا شکل دندان استفاده کرد. این روش در زمان کم و کمتر از یک ساعت امکان پذیر است. در باندینگ دندان می توان از بهترین رنگی که با دندان فرد مطابقت دارد برای تغییر رنگ دندان استفاده کرد.

 

ونیر پرسلاین یا لمینت دندان

لمینت دندان ها که امروزه در بین بسیاری از بازیگران و افراد جامعه طرفدار پیدا کرده است یکی از گام هایی است که برای داشتن لبخند هالیوودی می توانید طی کنید. لمینت دندان (لمینت بدون تراش) که یک نوع روکش محسوب می شود بر روی دندان ها قرار می گیرد و به این ترتیب مشکلات ظاهری آنها همچون خراشیدگی، کجی، و تغییر رنگ را پنهان می کند. فقط در طول دو جلسه درمانی، لمینت دندان می تواند به شما یک لبخند حیرت انگیز هدیه دهد.

 

روکش دندان

یکی دیگر از خدماتی که می توانید در کلینیک دندانپزشکی زهره دریافت کنید روکش دندان می باشد که به عنوان یک روش ترمیم سریع دندان های آسیب دیده در بین دندانپزشکان شناخته شده است. این روکش از جنس سرامیک با دوام می باشد مطابق با رنگ طبیعی دندان ها انتخاب می شود و هیچگونه آسیبی را نیز به دندان ها وارد نمی کند.

 

پر کردگی به رنگ دندان

یکی از مسائلی که بسیاری از افراد با آن روبرو هستند این است که وقتی دندان هایشان خراب می شوند و آن را با استفاده از فلزی قدیمی پر میکنند این پر کردن به رنگ سیاه بوده و تضادی را با رنگ دندان های آنها ایجاد می کند. اما در کلینیک دندانپزشکی زهره برای اینکه دندان ها ظاهری زیبا و همچنین لبخند هالیوودی به بیماران خود هدیه کنند در هنگام پر کردن دندان ها از مواد کامپوزیت دندانی سفید استفاده می کنند که ایمن تر از روش های قدیمی بوده و همچنین زیباتر جلوه می کند.

 

کاشت دندان

وقتی یک یا چند دندان خود را به دلایل مختلف از دست می دهید مطمئنا اعتماد به نفس شما از دست می روید و تمایلی به صحبت کردن با دیگران و به نمایش گذاشتن دندان های خود ندارید. از همین رو در کلینیک دندانپزشکی زهره برای از بین بردن این مشکل کاشت دندان یا همان ایمپلنت را به بیماران خود توصیه می کنند این روش علاوه بر اینکه دندان هایی سالم و تازه در اختیار شما قرار میدهد باعث می شود تا لبخند هالیوودی نیز به دست آورید. برای انجام این کار نیاز است که دندانپزشک مربوطه در کلینیک دندانپزشکی زهره از یک انکور برجسته برای روکش دندانی یا بریج ( پل دندان ) استفاده کند.

کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زهره با کادری مجرب و توانمند آماده ارائه انواع خدمات دندانپزشکی به صورت شبانه روزی و تمام وقت می باشد.

0 0 رای ها
امتیاز این مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Call Now Buttonتماس از سایت 20 درصد تخفیف